Augusztusi motorozás 8. nap

karcsika küldte be 2011. 08. 20., szo – 21:38 időpontban

Otthon már javában megy az Uhrin Benedek Live Show az augusztus 20-i parádén, mi meg úszunk a tengerben, ahelyett, hogy otthon lennénk, és a koncin csápolnánk az első sorban. Kicsit szomorkás is vagyok, de majd jövőre.
Reggel a füst és tűzjelző szirénázása ébreszt, mivel az egyik alkalmazott aktív szenet gyártott a készülő pirítósból. Szépen komótosan kimászok az ágyból, hiszen ma semmi megoldani való probléma sincs, csak a nyaralásnak és a wellness-fitnessnek élünk. Az Escape beach-en van egy búvárbázis, úgyhogy a mai program a búvárkodás lesz. Szépen beindítom a motort, ami a nagy melegben 10 pöffenés után már eléri az optimális hőmérsékletet. Lehet indulni. A közlekedés egy rémálom. Mindenki a rossz oldalon megy, dudálnak, furakodnak, szóval elég izgalmas a bal oldali vezetés. Kis kérdezősködés után megtaláljuk a strandot, és a búvárbázist is. A bázison már nagy a tömeg, indul az első csapat. Én csak a második csapatban kaptam helyet, mivel kezdő vagyok, és nem mehetek még 18 méter alá. Ezen a prolémán ahogy hazaértem dolgozni fogok, ugyanis a Főnök már beírt az advanced tanfolyamra. :-)
Összeállítom a fényképezőgépet, hogy tudjak fotózni lent. A csónakba beszállva rájövök, hogy a fényképező nincs átállítva víz alatti módba, és a vízhatlan tokot már nem nyithatom ki, mivel már bemártottam. A fotózás elmarad. :-(
A merülés nem volt egy nagy szám, mert egy kicsit kopár a tenger. Cserébe viszont nagy halakat láttam, és 1-2 színes példányt is. Sajna a merülés is véget ér egyszer, úgyhogy az egyik teraszon egy napernyő alatt elfogyasztunk egy szendvicset ebéd gyanánt. 17:00 környékén visszaindulunk a szállásra, hogy egy kicsit élvezzük a légkondi hűsítő fuvallatát. Estig megy az alvás, és csak késő este megyünk le megenni egy vacsit. 2 pizza a mai menü. A vacsora után bevállalok egy vanília dondurmát, és elkezdem írni a mai napot...

Kép(ek)

Új hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.

Hozzászólások

Permalink - dr.beow küldte be 2011. 08. 21., v – 01:26 időpontban

"aktív szenet pirítósból".......... :D

Permalink - Zsuzsika küldte be 2011. 08. 21., v – 14:37 időpontban

Ördi lesántult, gyere haza!!! :))
A rágógumi fagyi gyártást igazán megtanulhatnád! Moncsi életben van még?